03.08.2020
Схема вилучення роботизованої частини автоматичної механічної коробки передач, яка складається з блоку електромагнітних клапанів (що ми бачимо за повітряним фільтром), гідроприводу (масляний насос, бачка робочої рідини, трубок високого тиску і циліндра зчеплення) і механізму перемикання передач (те на що фіксується "робот" на самій МКПП).
Для початку:
1. Роботизована коробка перемикання передач (РКПП) від'єднується та встановлюється в нейтральному положенні ручки селектора перемикання передач.
2. Вимкніть все електричне обладнання та вимкніть запалювання.
3. Від'єднайте позитивний та негативний кабелі акумулятора.
4. Зніміть вузол повітряного фільтра та кронштейн повітряного фільтра.
5. Вийміть акумулятор.
6. Вийміть відсік для батарей.
7. У разі заміни зчеплення слід відкрутити пластину за кришкою АКБ, що закриває ліву подушку двигуна, а також з метою зручності надалі.
8. Відкрутити фітинги двох трубок високого тиску, які вкручені безпосередньо в гідроблок і відпустити хомут зі шлангом низького тиску, що йде на бачок РКПП.
9. Від'єднайте роз'єм джгута проводів між електрогідравлічним блоком і проводкою на ЕБУ РКПП, а також утопіть і поверніть штифт, який захований за пластиковою заглушкою, плоскою викруткою на 90° у будь-який бік, при цьому він займе верхню точку в корпусі.
10. Під котушкою запалення знаходиться кронштейн шланга гідропідсилювача, який слід відкрутити, тому що один із трьох болтів кріплення верхньої частини РКПП знаходиться під ним:
болт №1
болт №2 та №3
11. Остаточно зняти верхню частину РКПП з проводкою заважатимуть наступні роз'єми, що знаходяться знизу: роз'єм на датчику швидкості первинного валу, який прикручений у механічну частину КПП.
роз'єм на датчику положення зчеплення, що прикручений на пластиковий кронштейн циліндра або іншими словами приводу зчеплення
та роз'єм на насосі роботизованої коробки перемикання передач
У результаті на виході ми отримуємо
11. Нижню частину: масляний бачок, масляний насос, трубки високого тиску та циліндр зчеплення, знімаємо у зборі шляхом відкручування трьох болтів знизу, які прикручені до механічної частини коробки безпосередньо через корпус приводу зчеплення, попередньо відстебнувши тросик із втулкою з лапки вичавлювання зчеплення.
Надалі слід використовувати ремкомплекти для усунення витоків різних вузлів роботизованої amt – автоматичної механічної коробки перемикання передач Chery Kimo.
Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями
Ви завжди можете поставити запитання по телефону:
0981104230
0981104230 Viber
Робочі дні 10:00-17:00
Вихідні дні 10:00-15:00
24.04.2021
MG3. Помилка P2916 роботизованої коробки передач MG3 Cross.22.04.2021
FIAT. Похибка P1767 та P1810 з P1818 роботизованої коробки перемикання передач03.12.2020
FIAT. P2916 помилка роботизованої КПП07.10.2020
FIAT. Похибка P060C та P1818 роботизованої коробки передач FIAT04.08.2020
RENAULT. Вимикається режим авто роботизованої коробки Рено або помилка DF078 Renault03.08.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП CHERY KIMO15.03.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT.20.09.2019
CHERY. Роботизована коробка Чері Тіго ФЛ - зняття та встановлення25.06.2019
CHERY. Вирвало заглушку коробки передач робот Chery QQ AMT13.02.2019
CHERY. Помилка коробки робот P0805 разом з P2904 або P2905 автомобіля Chery
Комментарии к этой записи в блоге