Головна

Автомайстерня (СТО)

При проведенні ремонту роботизованної коробки перемикання передач (РКПП або AMT) нашими фахівцями автомайстерні, виконується повна комплексна діагностика блоку клапанів КПП selespeed, застосовуючи при цьому сучасне обладнання, що дозволяє швидко та ефективно визначати причини несправностей РКПП, пов'язані з виходом з ладу тих чи інших частин агрегату. У процесі здійснення ремонтних або профілактичних робіт по selespeed, наша автомайстерня застосовує як комплектуючі оригінальні запчастини magneti marelli або запчастини відомих світових виробників, що поставляють свою продукцію на заводські конвеєри і відповідають найвищим світовим стандартам якості.

Внаслідок кваліфікованої комплексної діагностики роботизованої коробки передач, професійно виконаного ремонту, а також використання оригінальних та якісних запчастин, працездатність КПП на роботі повністю відновлюється. Агрегат починає працювати як новий, у нього відновлюються всі його технічні характеристики та функції.

Після завершення діагностики коробки з роботом, ремонту selespeed і повного складання блоку клапанів РКПП нашими фахівцями, за допомогою стенду, тестують цей агрегат, імітуючи його роботу на автомобілі. По завершенню технічного контролю агрегат пломбується мітками. На всі види робіт із ремонту вузлів блоку клапанів КПП, виконані нашим сервісним центром, надається гарантія.

Далі наведено приклад діагностики та ремонту коробки передач AMT автомобіля Chery Tiggo FL в автомайстерні.

1. Двигун не заводиться.

Слід зазначити, що якщо стартер працює нормально при запуску двигуна (це можна визначити за звуком), то причини відмови у запуску двигуна можуть стосуватися ремонту роботизированной коробки Chery Tiggo FL.

Перш ніж винести будь-яке рішення і розпочати дії, слід перевірити стан акумуляторної батареї. Перевірте, чи дозволяє роботизована коробка Chery запустити двигун слідуючим чином: поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад, виберіть "The engine allows to start" (запуск двигуна дозволено) в меню "Parameters" (Параметри) і потім поверніть замок запалювання у положення START. Якщо параметр "The engine allows to start" (запуск двигуна дозволено) вказує "Allow to start" (Запуск дозволено), то перевірку проведено успішно. Якщо параметр "The engine allows to start" (запуск двигуна дозволено) вказує "Not allow to start" (Запуск не дозволено), то перевірка проведена неуспішно. Якщо вказана перевірка проведена успішно, можна підтвердити, що проблема із запуском двигуна не має відношення до електрогідравлічного блоку роботизованої системи. Перевірте, чи нормально працюють інші бортові системи та компоненти, як правило, для початку в районі панелі повітрозабірника за АКБ, на корпусі КПП слід перевірити кріплення дроту "мінус", повернувши їх за годинниковою стрілкою щодо точки кріплення (провід провертатися не повинен) і на предмет зламу та окислення. Додатково перевірити правильність підключення проводів "мінус" блоків керування двигуна та РКПП (зображення нижче).

маса коробки передач чері тігго амт

1.1. Якщо система знаходиться на нейтралі, спочатку зчитайте код несправності коробки AMT.

Код несправності 0750 – відмова електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0755 - відмова електромагнітного клапана увімкнення парних передач роботизованої коробки.

Перевірте стан джгута проводів 519EHA-1707014 , приділіть увагу з'єднанням в основному між блоком керування трансмісією (TCU) і електромагнітними клапанами, від'єднайте роз'єм і перевірте, чи цілий контакт, чи немає корозії чи окислення, чи справний джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення. Якщо вказаних відмов немає, перевірте реле стартера та відповідні ланцюги.

1.2. Якщо система не знаходиться на нейтралі, спочатку зчитайте код несправності коробки AMT.

Код несправності 0805 - збій даних датчика положення зчеплення 513EHA-1707015 роботизированої коробки передач.

Код несправності 0750 – збій даних електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0755 - збій даних електромагнітного клапана увімкнення парних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0900 – збій даних електромагнітного клапана зчеплення QR512E-1707023 роботизованої коробки передач.

Перевірте стан джгута проводів (в основному між блоком TCU і електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм і перевірте, чи контакт, чи немає корозії або окислення, чи справний джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення.

Код несправності 0945 – збій даних реле масляного насоса роботизованої коробки Chery.

Перевірте напругу акумулятора, відповідний запобіжник, подачу живлення та з'єднання блоку TCU на «масу» і т.д., спробуйте замінити реле і перевірте його знову, переконайтеся в тому, що контакт цілий, немає корозії чи окислення, а джгут проводів справний.

Код несправності 2902 – відмова з'єднання блоку TCU на «масу».

Перевірте, чи не окислено або не корродує контакт з'єднання блоку TCU (всього їх два) на «масу», чи справний джгут проводів, і надійні чи не ослаблені з'єднання на «масу».

В будь-якому випадку слід дотримуватися наступної процедури:

А. Перевірте рівень масла в бачку 513EHA-1707016 роботизованої коробки та при необхідності долийте масло. Перевірте, чи немає витоку масла через пильовик на приводі вимкнення зчеплення 519EHA-1707018. За потреби замініть несправні компоненти. Підключіть діагностичний прилад для визначення стану масляного насоса або на слух (характерний звук спрацювання при відкритті водійських дверцят), напруги акумуляторної батареї та тиску мастила РКПП. Запустіть двигун і переконайтеся, що напруга акумулятора більше 12,5 В.

Б. Перевірте продуктивність електричного насоса 513EHA-1707019. Увімкніть передачу та перевірте час роботи масляного насоса робота, перевірте, чи збільшується тиск масла при включенні електричного насоса до тих пір, поки воно не досягне величини 50 бар (вказівні дані, температура зовнішнього повітря приблизно 20 ° C). Електричний насос працює нормально і проблем із продуктивністю немає, якщо час роботи насоса менше 6 секунд та напруга акумуляторної батареї більше 12,5 В. Для впевненості повторіть перевірку двічі. Якщо масляний насос не працює або тиск не збільшується (або тиск не досягає вказаного вище значення), або масляний насос обертається повільно або переривчасто, то потрібно перевірити наступне: стан запобіжника електричного насоса, стан кронштейна реле (чи дефекту установки контакту або контакт ослаблений або окислений), напруга на роз'ємі масляного насоса (має бути вище 11 В); зрештою, спробуйте перевірити стан реле живлення електричного насоса після заміни реле на нове.

В. Зверніть увагу, що не дозволяється запускати електрогідравлічний блок роботизованої системи Chery Tiggo FL при включеній передачі. Тому якщо передачу не можна вимкнути і немає можливості знову включити нейтраль, то запуск двигуна неможливий. Перевірте чи в робочому стані знаходиться гідроаккумулятор 513EHA-1707013Перевірте сигнал датчика педалі гальма. Поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад та після вибору пункту "brake switch" (датчик педалі гальма) у меню "parameters" (параметри) натисніть педаль гальма. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake depressed» (педаль гальма натиснута), то перевірка завершена успішно. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake released» (педаль гальма відпущена), то перевірка вказує на несправність. При вказівці на несправність перевірте надійність кріплення датчика педалі гальма та його положення, а також джгут дротів. За наявності проблем усуньте їх.

Г. Перевірте, чи немає механічних несправностей у коробці.

Якщо проблему не вдалося усунути вказаними вище способами, зверніться до нашої автомайстерні "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки

2. Двигун запускається, але передача не вмикається.

Код несправності 0805 - збій даних датчика положення зчеплення 513EHA-1707015 роботизованої коробки передач.

Код несправності 290E – збій даних електромагнітного клапана перемикання на високі передачі роботизованої коробки.

Код несправності 290D – збій даних електромагнітного клапана перемикання на низькі передачі роботизованої коробки.

Код несправності 0750 – збій даних електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки передач.

Код несправності 0755 - збій даних електромагнітного клапана увімкнення парних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0900 – збій даних електромагнітного клапана зчеплення QR512E-1707023 роботизованої коробки перемикання передач.

Перевірте стан джгута проводів (в основному між блоком TCU і електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм і перевірте, чи контакт, чи немає корозії або окислення, чи справний джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення.

Код несправності 0945 –  збій даних реле масляного насоса КПП.

Перевірте, чи є напруга акумуляторної батареї, відповідний запобіжник, живлення, з'єднання на «масу» блоку TCU і т.д. Спробуйте замінити реле і перевірте його знову, перевірте, чи цілий контакт, чи немає корозії чи окислення, чи справний джгут проводів.

Код несправності 2902 – відмова з'єднання на «масу» блоку TCU.

Перевірте, чи не окислено або не корродує контакт з'єднання блоку TCU (всього їх два) на «масу», чи справний джгут проводів, і чи надійний чи не ослаблений з'єднання на «масу».

Код несправності 0820 – датчик положення важеля селектора (GSL0).

Код несправності 0821 – датчик положення важеля селектора (GSL1).

Код несправності 0822 – датчик положення важеля селектора (GSL2).

Код несправності 0823 – датчик положення важеля селектора (GSL3).

Якщо зазначені вище несправності існують при запуску двигуна (не збережена несправність), то система матиме такі ознаки:

• Автоматичний перехід у «автоматичний» режим;

• Неможливість увімкнення передачі заднього ходу;

• Двигун може бути запущений, педаль гальма натиснута, система буде автоматично переключена на 1-у передачу і ввімкнеться зумер;

• Якщо система перемикається на нейтраль автоматично, то вона переключиться на 1-у передачу, якщо педаль гальм натиснута знову.

Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм джгута проводів для перевірки стану контактів, перевірте, чи немає короткого замикання або обриву між ланцюгом та з'єднанням на масу, джерелом живлення або контактом. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову.

Якщо всі перелічені вище компоненти справні, перевірте слідуюче:

А. Перевірте рівень мастила в бачку РКПП і при необхідності долийте. Перевірте, чи немає витоку масла крізь заглушки гідроблока, крізь пильовик троса і чи затягнут фітінг трубки високого тиску на приводі вимкнення зчеплення. За потреби замініть несправні компоненти. Підключіть діагностичний прилад для визначення стану реле масляного насоса (увімкнено/вимкнено), напруги акумуляторної батареї та тиску мастила. Запустіть двигун і переконайтеся, що напруга акумулятора більше 12,5 В.

Б. Перевірте продуктивність електричного насоса. Увімкніть передачу та перевірте час роботи масляного насоса, перевірте, чи збільшується тиск масла при включенні електричного насоса до тих пір, поки воно не досягне величини 50 бар (вказівні дані, температура зовнішнього повітря приблизно 20 ° C). Електричний насос працює нормально і проблем із продуктивністю немає, якщо час роботи насоса менше 6 секунд та напруга акумуляторної батареї більше 12,5 В. Для впевненості повторіть перевірку двічі. Якщо масляний насос не працює або тиск не збільшується (або тиск не досягає вказаного вище значення), або масляний насос обертається повільно або переривчасто, то потрібно перевірити наступне: стан запобіжника електричного насоса, стан кронштейна реле (чи дефекту установки контакту або контакт ослаблений або окислений), напруга на роз'ємі масляного насоса (має бути вище 11 В); зрештою, спробуйте перевірити стан реле живлення електричного насоса після заміни реле на нове.

В. Перевірте сигнал датчика педалі гальма. Поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад та після вибору пункту "brake switch" (датчик педалі гальма) у меню "parameters" (параметри) натисніть педаль гальма. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake depressed» (педаль гальма натиснута), то перевірка завершена успішно. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake released» (педаль гальма відпущена), то перевірка вказує на несправність. При вказівці на несправність перевірте надійність кріплення датчика педалі гальма та його положення, а також джгут проводів. За наявності проблем усуньте їх.

Г. Перевірте, чи немає механічних несправностей у коробці.

Якщо проблему не вдалося усунути вказаними вище способами, зверніться до нашої автомайстерні "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

3. Двигун зупиняється.

3.1. Швидкість автомобіля - низька і роботизована коробка Chery вимагає зупинити систему.

Спочатку перевірте, чи система вимагає зупинитися, тобто, чи є код несправності P1703. Якщо цей код є, перевірте наступне:

Код несправності 0805 – збій даних датчика положення зчеплення.

Код несправності 0900 – збій даних електромагнітного клапана зчеплення.

Перевірте стан джгута проводів (в основному між блоком TCU і електромагнітним клапаном або між електромагнітними клапанами), від'єднайте роз'єм і перевірте, чи цілий контакт, чи немає корозії чи окислення, чи справжній джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення .

Якщо одночасно є коди несправності 2904 та 0805, перевірте джгут проводів до датчика положення зчеплення та сам датчик. Якщо є код несправності 2904, це вказує на проблему, що відноситься до управління зчепленням, і причинами можуть бути: зчеплення не вимикається, зчеплення не включається або є проблема з розсіюванням тепла. Спочатку перевірте рівень масла у бачку 513EHA-1707016 роботизованої коробки чері. Якщо в гідроприводі є повітря, випускний клапан гідроприводу зчеплення може бути відкритий. Перевірте параметри самонавчання моменту включення зчеплення та повторіть навчання. Перевірте, чи виконувався ремонт циліндра зчеплення. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком керування та датчиком положення). Від'єднайте роз'єм, перевірте його комплектність, чи не погнуті та не пошкоджені (окислені або корродують) контакти, чи надійне з'єднання. Перевірте провідність джгута проводів і переконайтеся, чи немає короткого замикання між з'єднанням на масу і позитивним виведенням акумуляторної батареї або контактом. Після завершення всіх зазначених вище перевірок замініть датчик положення зчеплення. Якщо проблема залишається, перевірте стан диска зчеплення.

Якщо є код несправності 2905, це вказує на проблему, що відноситься до коробки передач і яку можуть викликати роботизована система або коробка передач. Ця проблема легко стає причиною непотрібного вимкнення або відмови у вимкненні, збою у виборі або перемиканні передач, дуже високої частоти обертання веденого диска зчеплення. Знайдіть дані самонавчання увімкненої передачі та повторіть навчання. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком керування та датчиком положення). Від'єднайте роз'єм, перевірте його комплектність, чи не погнуті та не пошкоджені (окислені або корродують) контакти, чи надійне з'єднання. Перевірте провідність джгута проводів і переконайтеся, чи немає короткого замикання між з'єднанням на масу і позитивним виведенням акумуляторної батареї або контактом. Якщо є одночасно код несправності 2904 та 2905, замініть датчик вибору передачі та датчик перемикання передач. Якщо проблема залишається, перевірте коробку передач.
Якщо жодна із зазначених вище несправностей не існує, то проблема може бути пов'язана з тимчасовою відсутністю управління зчепленням, причиною якої є одна з наступних обставин:

• Витік масла з циліндра зчеплення;

• Тимчасова проблема зі джгутом датчика положення зчеплення (наприклад, тимчасове віртуальне з'єднання);

• Тимчасова проблема з датчиком положення зчеплення;

• Заїдання приводу вимикання зчеплення;

• Заїдання/поломка механізму зчеплення;

• Заїдання механізму гідроблока роботизованної коробки;

У цей час виконайте такі дії:
Увімкніть у дію привід вимкнення зчеплення і перевірте, чи є витік робочої рідини за приводом. Якщо витік є, використовуйте ремкомплект циліндра зчеплення 519EHA-1707018. Якщо витоку не виявлено, перевірте стан джгута проводів датчика положення зчеплення. Якщо є проблема із джгутом проводів, відремонтуйте або замініть відповідні компоненти джгута проводів. Якщо проблем зі джгутом проводів не виявлено, робоча рідина може збиратися в районі сенсора датчика положення зчеплення і як правило зовнішніх ознак витоку не присутній, але зчеплення завозиться - слід використовувати ремкомплект з кронштейном приводу зчеплення 519EHA-1707018. В інших випадках робоча рідина може збиратися між гідроблоком та механічною частиною КПП.

3.2. Швидкість автомобіля низька і коробка передач не потребує зупинки системи.

Якщо система увімкнула нейтраль, перевірте якість керування холостим ходом (швидке прискорення, відпускання педалі акселератора тощо) або керування двигуном при миттєвому навантаженні (увімкнення або вимкнення кондиціонера, нагрівання реостатного дроту, швидкий поворот рульового колеса до упору). Перевірте, чи немає збою в блоці керування. Якщо система не включила нейтраль, то причини зупинки двигуна можуть бути наступними: включення зчеплення, проблеми з підтримкою частоти обертання колінчастого валу на холостому ході.

Проведіть перевірку так:

Підключіть діагностичний прилад до блоку TCU, запустіть двигун та увімкніть його. Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи не перевищує частота обертання зчеплення 0 (двигун працює на холостому ході). Якщо перевищує, то зчеплення увімкнено і в цей час знову проведіть самонавчання моменту
увімкнення зчеплення, після чого повторіть перевірку. Якщо зчеплення залишається увімкненим, замініть механізм зчеплення. Прогрійте двигун до нормальної робочої температури при вимкненому зчепленні та знову перевірте частоту обертання зчеплення після нагрівання зчеплення (повністю натисніть педаль акселератора). Якщо частота обертання перевищує 0, замініть механізм зчеплення. Перевірте якість керування холостим ходом (швидке прискорення, відпускання педалі акселератора тощо) або керування двигуном при миттєвому навантаженні (увімкнення або вимкнення кондиціонера, нагрівання реостатного дроту, швидкий поворот рульового колеса до упору). Перевірте, чи немає збою в блоці керування, і чи немає інших систем, які вимагають зупинити двигун.

3.3. Швидкість автомобіля висока.

У цей час роботизована коробка не здатна зупинити двигун. Перевірте, чи немає збою в блоці керування. Перевірте, чи не вимагають інші системи зупинити двигун.

Якщо проблему не вдалося усунути вказаними вище способами, зверніться до нашої компанії "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

4. Увімкнення передач утруднене під час руху.

Спочатку зчитайте записи кодів несправності для блоку TCU.

Усі перелічені нижче несправності можуть спричинити перехід системи до режиму відновлення працездатності, тобто при русі можуть використовуватися тільки 1-а, 2-а передачі, нейтраль та передача заднього ходу.

Якщо несправність сталася, коли була включена передача вище 2-ї, система дозволяє перемикання тільки на нижчий ступінь; після повернення коробки передач на 2-й ступінь команда на вищу щабель не буде прийнята.

Якщо несправність періодично з'являється, водій виявить, що перемикання періодично блокується при переході на більш високу передачу.

Код несправності 0719 – збій даних датчика педалі гальм.

Підключіть роботизовану систему до діагностичного приладу та оберіть «brake signal» (сигнал гальмування). Натисніть педаль гальма до упору та перевірте, чи змінюється значення. Якщо сигнал не змінюється, перевірте надійність кріплення датчика педалі гальма та його положення, а також джгут дротів. За наявності проблем усуньте їх.

Код несправності 0914 – збій даних датчика положення важеля селектора.

Код несправності 0904 – збій даних датчика вибраної передачі.

Перевірте стан джгута проводів (в основному між блоком TCU і електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм і перевірте, чи є контакт, чи немає корозії або окислення, чи справний джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення.

Код несправності 0715 – збій даних датчика частоти обертання зчеплення.

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і датчиком швидкості первинного валу), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, непогнутий, відсутня корозія або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб виключити коротке замикання в джгуті, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблема не в джгуті дротів, перевірте датчик швидкості первинного валу; якщо на датчику накопичився бруд, очистіть його та встановіть на місце. Якщо проблема не пов'язана з чистотою, замініть датчик, інакше замініть комплект зчеплення. Після цього за допомогою діагностичного приладу проведіть самонавчання моменту включення передачі та моменту включення зчеплення, попередньо скинув налаштування блока TCU.

Код несправності 0720 – збій даних датчика швидкості руху автомобіля.

Код несправності 0725 - збій даних датчика частоти обертання колінчастого валу.

Сигнали датчиків частоти обертання колінчастого валу та швидкості руху автомобіля передаються від блоку керування до блоку TCU, тому спочатку перевірте чи немає помилки частоти обертання колінчастого валу в блоці керування. Якщо помилки немає, перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і блоком управління), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутня корозія або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо джгут проводів справний, то можна припустити, що проблема, що періодично з'являється, і рекомендується замінити відповідно датчик частоти обертання колінчастого валу або датчик швидкості руху автомобіля і відповідний джгут проводів.

Код несправності 2903 – збій даних педалі акселератора.

Сигнал положення педалі акселератора передається з блоку управління блок TCU по шині CAN. Поява коду несправностей 2903 пояснюється некоректними даними педалі акселератора, переданими з блоку управління блок TCU. Цей збій може стати причиною швидкого переходу
автомобіля на ручний режим перемикання з автоматичного, який водій може відчути внаслідок обмеження перемикання передач, якщо коробка працює в ручному режимі. Рішення щодо усунення цієї проблеми слід шукати у проводці або в витоку робочої рідини, на що буде вказувати поведінка тиску в роботизованій системі під час руху автомобіля.

Код несправності 1701 – збій прийому даних по шині CAN, що передаються від NCM.

Код несправності 1601 – відмова (шина CAN – збій передачі даних).

Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи немає проблем із передачею даних по шині CAN. Якщо проблема існує, знайдіть несправність блоку, відповідального за передачу даних, і перевірте з'єднання шини CAN між блоком керування та блоком TCU (з'єднання неправильне або слабке), відремонтуйте або замініть пошкоджене з'єднання або джгут проводів. Якщо проблема існує, замініть відповідний блок із відмовою зв'язку.

Код несправності 0613 – помилка додаткового мікропроцесора.

Код несправності 060C – помилка головного мікропроцесора.

Спочатку перевірте "маси" проводки, чи справно живлення блоку TCU і якщо воно гаразд, замініть блок TCU та проведіть самонавчання.

Код несправності 0945 – збій даних реле масляного насоса.

Код несправності 081A – збій даних реле стартера.

Перевірте напругу акумулятора, відповідний запобіжник, подачу живлення та з'єднання блоку TCU на «масу» і т.д., спробуйте замінити реле і перевірте його знову, переконайтеся в тому, що контакт цілий, немає корозії чи окислення, а джгут проводів справний.

Код несправності 0805 – збій даних датчика положення зчеплення роботизованої коробки.

Код несправності 290E – збій даних електромагнітного клапана перемикання на високі передачі роботизованої КПП.

Код несправності 290D – збій даних електромагнітного клапана перемикання на низькі передачі роботизованої коробки.

Код несправності 0750 – збій даних електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0755 - збій даних електромагнітного клапана увімкнення парних передач роботизованої коробки перемикання передач.

Код несправності 0900 – збій даних електромагнітного клапана зчеплення роботизованої коробки.

Перевірте стан джгута проводів (в основному між блоком TCU і електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм і перевірте, чи контакт, чи немає корозії або окислення, чи справний джгут проводів і чи немає замикання на «масу», чи справне живлення.

Код несправності 0820 – датчик положення важеля селектора (GSL0).

Код несправності 0821 – датчик положення важеля селектора (GSL1).

Код несправності 0822 – датчик положення важеля селектора (GSL2).

Код несправності 0823 – датчик положення важеля селектора (GSL3).

Якщо зазначені вище несправності існують під час запуску двигуна (не збережена несправність), система матиме такі ознаки: автоматичний режим включається автоматично; неможливо увімкнути передачу заднього ходу; двигун може бути запущений, система буде автоматично переключена на 1-у передачу і включиться зумер при натиснутій педалі гальм; якщо система перемикається на нейтраль автоматично, вона переключиться на 1-у щабель після повторного натискання педалі гальма. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм джгута проводів для перевірки стану контактів, перевірте, чи немає короткого замикання або обриву між ланцюгом та з'єднанням на масу, джерелом живлення або контактом. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову.

Код несправності 0825 – відмова (логіка важеля селектора).

Це свідчить про неправильне використання важеля селектора; якщо важіль селектора не повертається у стійке положення протягом певного часу (приблизно 72 секунди), то причиною стане код несправності 0825. Якщо виникає зазначена вище помилка, система буде
переведена в автоматичний режим (система керуватиме перемиканням на 1-й ступінь, коли автомобіль зупиняється при натиснутій педалі акселератора і включеної нейтралі в коробці). У цьому випадку запитайте водія, чи завжди був нестійким важіль селектора, і перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і важелем селектора), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся, що не погнутий і чи контакт не випав, відсутня пошкодження, корозія чи окислення. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову.

Код несправності 0604 – відмова (помилка мікропроцесора).

Ця проблема не може бути викликана лише проблемою з внутрішніми компонентами блоку TCU, але в багатьох випадках може бути викликана браком живлення блоку TCU, наприклад, проблемою з напругою, запобіжником, з'єднаннями в ланцюгу. Перевірте стан акумулятора, чи запобіжник справний, і перевірте джгут проводів, відповідальний за живлення, і з'єднання блоку TCU на «масу».

Код несправності 2902 – відмова (з'єднання блоку TCU на «масу»).

Перевірте, чи не окислено або не корродує контакт з'єднання блоку TCU (всього їх два) на «масу», чи справний джгут проводів, і чи надійний чи не ослаблений з'єднання на «масу». Якщо є код несправності 0942 (належить до гідравлічної лінії), зверніться до нашої компанії "asian-parts".

Код несправності 2904 – відмова управління клапаном зчеплення РКПП.

Перевірте ущільнення електромагнітного клапана зчеплення.

Код несправності 2908 – відмова управління зчепленням РКПП.

Зазвичай виникає після заміни комплекта зчеплення або ремонту механічної частини роботизованної КПП. За допомогою діагностичного приладу проведіть самонавчання моменту включення передачі та моменту включення зчеплення згідно покроковій інструкції технічного обслуговування роботизованної коробки передач автомобіля.

Якщо жодної зазначеної вище несправності немає, перевірте таке:

А. Поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад та після вибору пункту "brake switch" (датчик педалі гальма) у меню "parameters" (параметри) натисніть педаль гальма. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake depressed» (педаль гальма натиснута), то перевірка вказує на відсутність несправності. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake released» (педаль гальма відпущена), то перевірка вказує на несправність. При вказівці на несправність перевірте надійність кріплення датчика педалі гальма та його положення, а також джгут дротів. За наявності проблем усуньте їх.

Б. Знову проведіть самонавчання моменту увімкнення зчеплення.

З. Перевірте, чи немає проблем у датчику швидкості зчеплення.

Г. Поверніть замок запалювання в положення ON і перевірте пункт status of shift lever (стан важеля селектора) за допомогою діагностичного приладу. Виконайте вибір усіх передач за допомогою важеля селектора (одна передача під час кожної перевірки); перевірте, чи вказує діагностичний прилад вищу передачу, коли важіль селектора перетворюється на положення вищої передачі. Важіль селектора слід використовувати в наступній послідовності: перемикання вгору, перемикання вниз, нейтраль, передача заднього ходу, перемикання ручний/автоматичний режим, повернення в середнє положення. Якщо стан, вказаний діагностичним приладом, не такий, як виконана дія, перевірте, чи підключений джгут проводів і чи немає проблем з важелем селектора.

Д. Здійсніть поїздку на автомобілі протягом 5-10 хвилин (переважно напружений рух містом) для прогрівання коробки передач. Поверніться на сервісну станцію і, підтримуючи мінімальну частоту обертання колінчастого валу, увімкніть нейтраль у коробці передач, а потім підключіть діагностичний прилад, щоб перевірити температуру масла в коробці передач та стан вимикача електричного насоса. Визначте, чи температура масла в коробці в діапазоні від 30 до 50°C. Увімкніть передачу кілька разів, щоб було зручно включити електричний насос; увімкніть нейтраль у коробці після включення електричного насоса. Визначте час, потрібний для вимкнення електричного насоса, і цей час має повторитися двічі. Якщо час вимкнення електричного насоса три рази перевищує 20 секунд, то система працює нормально. Якщо час вимкнення електричного насоса тричі менше 20 секунд, то гідравлічну систему слід ремонтувати.

Е. Перевірте продуктивність електричного насоса. Увімкніть передачу та перевірте час роботи масляного насоса, перевірте, чи збільшується тиск масла при включенні електричного насоса до тих пір, поки воно не досягне величини 50 бар (вказівні дані, температура зовнішнього повітря приблизно 20 ° C). Електричний насос працює нормально і проблем із продуктивністю немає, якщо час роботи насоса менше 6 секунд та напруга акумуляторної батареї більше 12,5 В. Для впевненості повторіть перевірку двічі. Якщо масляний насос не працює або тиск не збільшується (або тиск не досягає вказаного вище значення), або масляний насос обертається повільно або переривчасто, то потрібно перевірити наступне: стан запобіжника електричного насоса, стан кронштейна реле (чи дефекту установки контакту або контакт ослаблений або окислений), напруга на роз'ємі масляного насоса (має бути вище 11 В); зрештою, спробуйте перевірити стан реле живлення електричного насоса після заміни реле.

Ж. Перевірте, чи немає механічних несправностей у коробці, в районі опори кріплення роботизованої системи.

Якщо проблему не вдалося усунути вказаними вище способами, зверніться до нашої компанії "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

5. Сигналізатор увімкнено та подається звуковий сигнал.

Код несправності 0914 – збій датчика перемикання передач роботизованої коробки.

Код несправності 0904 – збій датчика вибору передач роботизованої КПП.

Код несправності 0805 – збій датчика положення зчеплення РКПП.

Код несправності 0932 – збій датчика тиску робота.

Код несправності 290E – збій електромагнітного клапана перемикання на низькі передачі роботизованої коробки передач.

Код несправності 290D – збій електромагнітного клапана перемикання на високі передачі роботизованої КПП.

Код несправності 0750 – збій електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки.

Код несправності 0755 – збій електромагнітного клапана включення парних передач РКПП.

Код несправності 0900 – збій електромагнітного клапана зчеплення роботизованої коробки перемикання передач.

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і цим несправним датчиком або електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутній корозії або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблему не в джгуті проводів, замініть датчик, якщо він несправний; якщо це несправність електромагнітного клапана, зверніться до нашої компанії "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

Код несправності 0715 – помилка датчика швидкості зчеплення.

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і датчиком швидкості первинного валу), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, непогнутий, відсутня корозія або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб виключити коротке замикання в джгуті, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблема не в джгуті дротів, перевірте датчик швидкості первинного валу; якщо на датчику накопичився бруд, очистіть його та встановіть на місце. Якщо проблема не пов'язана з чистотою, замініть датчик, інакше замініть комплект зчеплення. Після цього за допомогою діагностичного приладу проведіть самонавчання моменту включення передачі та моменту включення зчеплення, попередньо скинув налаштування блока TCU.

Код несправності 0720 – помилка датчика швидкості автомобіля.

Код несправності 0725 - помилка частоти обертання колінчастого валу двигуна.

Сигнали датчиків частоти обертання колінчастого валу та швидкості руху автомобіля передаються від блоку керування до блоку TCU, тому спочатку перевірте чи немає помилки частоти обертання колінчастого валу в блоці керування. Якщо помилки немає, перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і блоком управління), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутня корозія або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо джгут проводів справний, то можна припустити, що проблема, що періодично з'являється, і рекомендується замінити відповідно датчик частоти обертання колінчастого валу або датчик швидкості руху автомобіля і відповідний джгут проводів.

Код несправності 0613 – помилка додаткового мікропроцесора блока керування трансмісією.

Код несправності 060C – помилка головного мікропроцесора блока керування трансмісією.

Спочатку перевірте "маси" проводки , чи справно живлення блоку TCU і якщо воно гаразд, замініть блок TCU та проведіть самонавчання.

Код несправності 081A – відмова реле стартера.

Перевірте напругу акумулятора, відповідний запобіжник, подачу живлення та з'єднання блоку TCU на «масу» і т.д., спробуйте замінити реле і перевірте його знову, переконайтеся в тому, що контакт цілий, немає корозії чи окислення, а джгут проводів справний.

Код несправності 0719 – відмова педалі гальма.

Поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад та після вибору пункту "brake switch" (датчик педалі гальма) у меню "parameters" (параметри) натисніть педаль гальма. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake depressed» (педаль гальма натиснута), то перевірка завершена успішно. Якщо параметр «brake switch» (датчик педалі гальма) вказує на «brake released» (педаль гальма відпущена), то перевірка вказує на несправність. При вказівці на несправність перевірте надійність кріплення датчика педалі гальма та його положення, а також джгут дротів. За наявності проблем усуньте їх.

Код несправності 2903 – збій даних педалі акселератора.

Сигнал положення педалі акселератора передається з блоку управління блок TCU по шині CAN. Поява коду несправності 2903 внаслідок некоректності даних положення педалі акселератора, переданих з блоку управління блок TCU. Цей збій може призвести до швидкого переходу автомобіля на ручний режим перемикання з автоматичного, який водій може відчути внаслідок обмеження перемикання передач, якщо коробка передач працює в ручному режимі. Вирішення щодо усунення цієї проблеми слід шукати не в роботизованій коробці перемикання передач Chery.

Код несправності 1701 - збій прийому даних по шині CAN, що передаються від NCM.

Код несправності 1601 – відмова (шина CAN – збій передачі даних).

Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи немає проблем із передачею даних по шині CAN. Якщо проблема існує, знайдіть несправність блоку, відповідального за передачу даних, і перевірте з'єднання шини CAN між блоком керування та блоком TCU (з'єднання неправильне або слабке), відремонтуйте або замініть пошкоджене з'єднання або джгут проводів. Якщо проблема існує, замініть відповідний блок із відмовою зв'язку.

Код несправності 0820 – датчик положення важеля селектора (GSL0).

Код несправності 0821 – датчик положення важеля селектора (GSL1).

Код несправності 0822 – датчик положення важеля селектора (GSL2).

Код несправності 0823 – датчик положення важеля селектора (GSL3).

Якщо зазначені вище несправності існують під час запуску двигуна (не збережена несправність), система матиме такі ознаки: автоматичний режим включається автоматично; неможливо увімкнути передачу заднього ходу; двигун може бути запущений, система буде автоматично переключена на 1-у передачу і включиться зумер при натиснутій педалі гальма; якщо система перемикається на нейтраль автоматично, вона переключиться на 1-у передачу після повторного натискання педалі гальма. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм джгута проводів для перевірки стану контактів, перевірте, чи немає короткого замикання або обриву між ланцюгом та з'єднанням на масу, джерелом живлення або контактом. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову.

Код несправності 0825 – відмова (логіка важеля селектора).

Це свідчить про неправильне використання важеля селектора; якщо важіль селектора не повертається у стійке положення протягом певного часу (приблизно 72 секунди), то причиною стане код несправності 0825. Якщо виникає вказана вище помилка, то система буде переведена в автоматичний режим (система керуватиме перемиканням на 1-й ступінь, коли автомобіль зупиняється при натиснутій педалі акселератора та включеної нейтралі у коробці передач). У цьому випадку запитайте водія, чи завжди був нестійким важіль селектора, і перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і важелем селектора), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся, що не погнутий і чи контакт не випав, відсутня пошкодження, корозія чи окислення. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову.

Код несправності 2902 – відмова (з'єднання на «масу» блоку TCU).

Перевірте, чи не окислено або не корродує контакт з'єднання блоку керування трансмісією (всього їх два) на «масу», чи справний джгут проводів, і чи надійний чи не ослаблений з'єднання на «масу».

Код несправності 0933 – блоковане реле електричного насоса.

Виникнення зазначених вище подій викликано тим, що хоча блок TCU не послав команду на реле, стан подачі на електричний насос підтримується постійно. Замініть реле електричного насосу. Якщо є код несправності 0942 (належить до гідравлічної лінії), зверніться до нашої автомайстерні "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки. Крім того, зумер попередить про будь-яку з наведених нижче ситуацій: включення передачі заднього ходу; роботизована коробка залишається в положенні нейтралі; роботизована коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо після відпускання педалі гальма протягом 3 хвилин не виконано жодної дії; роботизована коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо протягом 10 хвилин після зупинки автомобіля та безперервного натискання педалі гальма не виконано жодної дії; роботизована коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо протягом 3 секунд відчиняються двері.

Якщо ситуація не збігається із зазначеною вище, то перемикання на нейтраль може бути результатом наступних причин:

• У ряді ситуацій зчеплення нагрівається (наприклад: при рушанні з місця або при перемиканні передач) та роботизована система контролюватиме температуру зчеплення.
• Якщо зчеплення перегрілося (температура зчеплення вище 250°C), зумер увімкнеться негайно, а якщо температура зчеплення продовжує зростати, також увімкнеться сигналізатор несправності трансмісії.
• Якщо перегрів не дуже великий або температура повернулася в діапазон допустимих величин, сигналізатор вимкнеться і припиниться робота зумера.
• Тому постарайтеся уникнути таких неправильних дій при керуванні автомобілем, як: не вимкнене гальмо стоянки при торканні автомобіля з місця; натискання педалі гальма лівою ногою при торканні автомобіля з місця; різке натискання педалі акселератора, коли автомобіль зупинено.

Підключіть діагностичний прилад, запустіть двигун та одночасно увімкніть нейтраль у роботизованій коробці передач. Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи не перевищує частота обертання зчеплення 0 (двигун працює на холостому ході). Якщо швидкість відрізняється від 0, зніміть зчеплення і знову налаштуйте «навчання моменту включення зчеплення». Якщо проблема залишається, замініть зчеплення. Якщо включення зчеплення не відбувається, прогрійте двигун, виконайте серію дій з натисканням і наступним відпусканням акселератора педалі (половина ходу педалі). Якщо виявляється, що швидкість зчеплення відрізняється від 0, замініть зчеплення.

6. Коробка передач перемикається на нейтраль.

Код несправності 0914 – збій даних з датчика перемикання передач роботизованої коробки передач.

Код несправності 0904 – збій даних з датчика вибору передач роботизованої коробки.

Код несправності 0805 – збій даних з датчика положення зчеплення роботизованої коробки перемикання передач.

Код несправності 0932 – збій даних з датчика тиску роботизованої коробки передач.

Код несправності 290E – збій даних з електромагнітного клапана перемикання на низькі передачі РКПП.

Код несправності 290D – збій даних з електромагнітного клапана перемикання на високі передачі роботизованої коробки.

Код несправності 0750 – збій даних з електромагнітного клапана включення непарних передач РКПП.

Код несправності 0755 – збій даних з електромагнітного клапана включення парних передач роботизованої КПП.

Код несправності 0900 – збій даних з електромагнітного клапана зчеплення роботизованої коробки передач.

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і цим несправним датчиком або електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутня корозія або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблему не в джгуті проводів, замініть датчик, якщо він несправний; якщо це несправність електромагнітного клапана, зверніться до нашої автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки. Коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо після відпускання педалі гальма протягом 3 хвилин не виконано жодної дії; коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо протягом 10 хвилин після зупинки автомобіля та безперервного натискання педалі гальма не виконано жодної дії; коробка передач включає нейтраль автоматично, якщо протягом 3 секунд відчиняються двері автомобіля.

Якщо всі перелічені вище компоненти справні, перевірте таке:

А. Перевірте рівень мастила в бачку РКПП і при необхідності долийте масло. Перевірте, чи немає витоку мастила і чи все гаразд з циліндром вимкнення зчеплення. За потреби замініть несправні компоненти. Підключіть діагностичний прилад для визначення стану масляного насоса (увімкнено/вимкнено), напруги акумуляторної батареї та тиску гідравлічної рідини. Запустіть двигун і переконайтеся, що напруга акумулятора більше 12,5 В.

Б. Перевірте продуктивність електричного насоса. Увімкніть передачу та перевірте час роботи масляного насоса, перевірте, чи збільшується тиск масла при включенні електричного насоса до тих пір, поки воно не досягне величини 50 бар (вказівні дані, температура зовнішнього повітря приблизно 20 ° C). Електричний насос працює нормально і проблем із продуктивністю немає, якщо час роботи насоса менше 6 секунд та напруга акумуляторної батареї більше 12,5 В. Для впевненості повторіть перевірку двічі. Якщо масляний насос не працює або тиск не збільшується (або тиск не досягає вказаного вище значення), або масляний насос обертається повільно або переривчасто, то потрібно перевірити наступне: стан запобіжника електричного насоса, стан кронштейна реле (чи дефекту установки контакту або контакт ослаблений або окислений), напруга на роз'ємі масляного насоса (має бути вище 11 В); зрештою, спробуйте перевірити стан реле живлення електричного насоса. Якщо після завершення всіх зазначених вище дій проблема залишається, зверніться до нашої автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки.

В. Перевірте сигнал датчика дверей. Поверніть замок запалювання в положення ON, підключіть діагностичний прилад та після вибору пункту "door switch" (датчик дверей) у меню "parameters" (параметри) зачиніть двері водія. Якщо параметр "door switch" (датчик дверей) вказує "door closed" (двері зачинені), то перевірка вказує на відсутність несправності. Якщо параметр "door switch" (датчик дверей) вказує "door open" (двері відчинені), то перевірка вказує на несправність. При вказівці на несправність перевірте надійність кріплення датчика дверей та його положення, а також джгут дротів. За наявності проблем усуньте їх.

Г. Перевірте сигнал важеля селектора. Поверніть замок запалювання в положення ON і перевірте пункт status of shift lever (стан важеля селектора) за допомогою діагностичного приладу. Виконайте вибір усіх передач за допомогою важеля селектора (одна передача під час кожної перевірки); перевірте, чи вказує діагностичний прилад вищу передачу, коли важіль селектора перетворюється на положення вищої передачі. Важіль селектора слід використовувати в наступній послідовності: перемикання вгору, перемикання вниз, нейтраль, передача заднього ходу, ручне/автоматичне перемикання в середнє положення. Якщо стан, вказаний діагностичним приладом, не такий, як виконана дія, перевірте, чи підключений джгут проводів і чи немає проблем з важелем селектора. Якщо є код несправності 2904, це вказує на проблему, що відноситься до управління зчепленням, і причинами можуть бути: зчеплення не вимикається, зчеплення не включається або є проблема з розсіюванням тепла. Спочатку перевірте рівень масла в роботизованій коробці. Зробіть огляд гідропривода на предмет витоку мастила, перевірте, чи виконувався ремонт системи зчеплення і чи цілі ущільнення циліндра та клапана зчеплення. Перевірте параметри самонавчання моменту включення зчеплення та повторіть навчання. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком керування та датчиком положення). Від'єднайте роз'єм, перевірте його комплектність, чи не погнуті та не пошкоджені (окислені або корродують) контакти, чи надійне з'єднання. Перевірте провідність джгута проводів і переконайтеся, чи немає короткого замикання між з'єднанням на масу і позитивним виведенням акумуляторної батареї або контактом. Після завершення всіх зазначених вище перевірок замініть датчик положення зчеплення. Якщо проблема залишається, перевірте стан керованого диска зчеплення. Якщо є код несправності 2905, це вказує на проблему, що відноситься до коробки передач і яку можуть спричинити система керування AMT або коробка передач. Ця проблема легко стає причиною непотрібного вимкнення або відмови у вимкненні, збою у виборі або перемиканні передач, дуже високої частоти обертання веденого диска зчеплення. Знайдіть дані самонавчання увімкненої передачі та повторіть навчання. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком управління та датчиком положення). Від'єднайте роз'єм, перевірте його комплектність, не погнуті чи не пошкоджені (окислені чи корродируют) контакти, чи надійне з'єднання. Перевірте провідність джгута проводів і переконайтеся, чи немає короткого замикання між з'єднанням на "масу" та "позитивним" виведенням акумуляторної батареї або контактом. Якщо код несправності 2904, замініть датчик вибору передачі та датчик перемикання передач і відповідні манжети на штоці передач. Якщо проблема зберігається, перевірте коробку передач на заїдання механізму приводу, а також, чи не роз'єднані чи маховик двигуна та первинний вал коробки передач тощо.

7. Режими перемикаються самостійно.

7.1. Автоматичний перехід на ручний перемикач з автоматичного (з дисплея зникає символ «A»). Коли водій може перемикати передачі вручну за допомогою важеля селектора в автоматичному режимі, режим системи залишається автоматичним.

Код несправності 2903 – збій даних педалі акселератора.

Зверніть увагу, що сигнал положення педалі акселератора передається з блоку управління на блок TCU по шині CAN. Поява коду несправності 2903 внаслідок некоректності даних положення педалі акселератора, переданих з блоку управління блок TCU. Цей збій може призвести до швидкого переходу автомобіля на ручний режим перемикання з автоматичного, який водій може відчути внаслідок обмеження перемикання передач, якщо коробка передач працює в ручному режимі.

Код несправності 1701 – відмова (збій прийому даних по шині CAN, що передаються від NCM).

Код несправності 1601 – відмова (шина CAN – збій передачі даних).

Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи немає проблем із передачею даних по шині CAN. Якщо проблема існує, знайдіть несправність блоку, відповідального за передачу даних, і перевірте з'єднання шини CAN між блоком керування та блоком TCU (з'єднання неправильне або слабке), відремонтуйте або замініть пошкоджене з'єднання або джгут проводів. Якщо проблема існує, замініть відповідний блок із відмовою зв'язку.

Код несправності 2905 – відмова (неможливо вимкнути передачу).

Це – механічна несправність. Зніміть електрогідравлічний блок із коробки передач і перевірте, чи нормальні функції коробки передач. Повторіть кілька разів увімкнення та вимкнення передачі (принаймні 10 включень та вимкнень на кожному щаблі). Якщо увімкнення та вимкнення передачі заважке на будь-якому ступені, відремонтуйте або замініть коробку передач. Встановіть робот на коробку передач і виконайте всі перевірки, аналогічні до перевірок, які були виконані, коли агрегат зійшов у виробничій лінії. Якщо проблему не вдалося усунути після ремонту або заміни агрегату, зверніться до нашої автомайстерні  "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

Код несправності 0750 – відмова (збій прийому даних з електромагнітного клапана включення непарних передач роботизованої коробки).

Код несправності 0755 – відмова (збій прийому даних з електромагнітного клапана включення парних передач роботизованої коробки).

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і цим несправним датчиком або електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутній корозії або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо є проблема зі джгутом проводів, відремонтуйте або замініть відповідний джгут проводів, і почніть етап введення в експлуатацію, щоб виконати перевірку. Якщо проблема не пов'язана зі джгутом проводів, зверніться до нашої компанії "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки. Якщо це лише зникнення символу «A» на дисплеї та зазначена вище проблема відсутня в блоці TCU, вона не має нічого спільного з роботизованою системою. У цьому випадку рекомендується перевірити роботу дисплея та справність відповідного джгута проводів.

7.2. Автоматичний перехід до автоматичного режиму перемикання з ручного (на дисплеї з'являється символ «A»).

Код несправності 0820 – датчик положення важеля селектора (GSL0).

Код несправності 0821 – датчик положення важеля селектора (GSL1).

Код несправності 0822 – датчик положення важеля селектора (GSL2).

Код несправності 0823 – датчик положення важеля селектора (GSL3).

Якщо зазначені вище несправності існують під час запуску двигуна (не збережена несправність), система матиме такі ознаки: автоматичний режим включається автоматично; неможливо увімкнути передачу заднього ходу; двигун може бути запущений, система буде автоматично переключена на 1-у передачу і включиться зумер при натиснутій педалі гальма; якщо система перемикається на нейтраль автоматично, вона переключиться на 1-у щабель після повторного натискання педалі гальма. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм джгута проводів для перевірки стану контактів, перевірте, чи немає короткого замикання або обриву між ланцюгом та з'єднанням на масу, джерелом живлення або контактом. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову. Якщо проблему не вдалося усунути вказаними вище способами, зверніться до нашої компанії "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

Код несправності 0825 – відмова (логіка важеля селектора).

Це свідчить про неправильне використання важеля селектора; якщо важіль селектора не повертається у стійке положення протягом певного часу (приблизно 72 секунди), то причиною стане код несправності 0825. Якщо виникає зазначена вище помилка, система буде переведена в автоматичний режим (система керуватиме перемиканням на 1-й ступінь, коли автомобіль зупиняється при натиснутій педалі акселератора і включеної нейтралі в коробці). У цьому випадку запитайте водія, чи завжди був нестійким важіль селектора, та перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності та переконайтеся в тому, що не погнутий і не чи випав контакт, відсутня пошкодження, корозія чи окислення. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову. Якщо проблему не вдалося усунути вказаними
зверніться до автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки. 
Перевірити сигнал важеля селектора слід незалежно від роботи. Поверніть замок запалювання в положення ON і перевірте пункт status of shift lever (стан важеля селектора) за допомогою діагностичного приладу. Виконайте вибір усіх передач за допомогою важеля селектора (одна передача при кожній перевірці); перевірте, чи вказує діагностичний прилад вищу передачу, коли важіль селектора перетворюється на положення вищої передачі. Важелем селектора слід користуватися в наступній послідовності: перемикання вгору, перемикання вниз, нейтраль, передача заднього ходу, ручне/автоматичне перемикання в середнє становище. Якщо стан, вказаний діагностичним приладом, не такий самий, як виконаний дію, перевірте, чи підключений джгут проводів і чи немає проблем із важелем селектора.

8. Передача перемикається самостійно.

Як і для системи AMT, вона перемикається автоматично, якщо частота обертання колінчастого валу двигуна наблизиться до частоти відключення подачі палива, і станеться автоматичне перемикання на нижчий ступінь, якщо частота обертання колінчастого валу двигуна наблизиться до частоти холостого ходу.

Код несправності 0820 – датчик положення важеля селектора (GSL0).

Код несправності 0821 – датчик положення важеля селектора (GSL1).

Код несправності 0822 – датчик положення важеля селектора (GSL2).

Код несправності 0823 – датчик положення важеля селектора (GSL3).

Якщо зазначені вище несправності існують під час запуску двигуна (не збережена несправність), система матиме такі ознаки: автоматичний режим включається автоматично; неможливо увімкнути передачу заднього ходу; двигун може бути запущений, система буде автоматично переключена на 1-у передачу і включиться зумер при натиснутій педалі гальма; якщо система перемикається на нейтраль автоматично, вона переключиться на 1-у щабель, після повторного натискання педалі гальма. Перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU та важелем селектора), від'єднайте роз'єм джгута проводів для перевірки стану контактів, перевірте, чи немає короткого замикання або обриву між ланцюгом та з'єднанням на масу, джерелом живлення або контактом. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову. Якщо проблему не вдалося вирішити вказаними вище способами, зверніться до автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки.

Код несправності 0825 – відмова (логіка важеля селектора).

Це свідчить про неправильне використання важеля селектора; якщо важіль селектора не повертається у стійке положення протягом певного часу (приблизно 72 секунди), то причиною стане код несправності 0825. Якщо виникає вказана вище помилка, то система буде переведена в автоматичний режим (система керуватиме перемиканням на 1-й ступінь, коли автомобіль зупиняється при натиснутій педалі акселератора та включеної нейтралі у коробці передач). У цьому випадку запитайте водія, чи завжди був нестійким важіль селектора, і перевірте стан джгутів проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і важелем селектора), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся, що не погнутий і чи контакт не випав, відсутня пошкодження, корозія чи окислення. Якщо джгут проводів справний, замініть важіль селектора та перевірте його знову. Якщо проблему не вдалося вирішити вказаними вище способами, зверніться до автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки. Якщо водій перемикає передачі швидко, система AMT подасть сигнал і включить нейтраль, якщо швидкість руху автомобіля менше 10 км/год і одночасно включення передач буде обмежено ступенями нижче 3-ї, причому частота обертання колінчастого валу не перевищить 4000 об/хв, буде дозволено включати нижчі щаблі при низькій частоті обертання колінчастого валу і прийматиметься команда на включення функції «кік-даун». Вказаний вище режим відновлення працездатності призначений тільки для зниження температури масляного насоса і необхідності ремонту системи немає, тому водій повинен уникати частого перемикання передач.

9. Вибір передач та робота двигуна обмежені.

Цю відмову можна визначити як режим відновлення працездатності під час роботи системи, тобто під час руху автомобіля водій може використовувати лише 1-й, 2-й ступінь, нейтраль і передачу заднього ходу. Режим відновлення працездатності також відрізняється обмеженою частотою обертання колінчастого валу двигуна. Якщо режим відновлення працездатності включився, коли була включена передача вище 2-ї, система дозволяє тільки послідовне перемикання на нижчий ступінь; після повернення коробки передач на 2-й ступінь команда перемикання на вищу щабель не буде прийнята. Якщо режим відновлення працездатності проявляється уривчасто, то водій відчує, що передачу заїдає уривчасто і частота обертання колінчастого валу двигуна обмежена 4000 об/хв доти, доки повністю відключено зусилля для включення більш високих передач.

Код несправності 0914 – збій даних з датчика перемикання передач роботизованої коробки передач.

Код несправності 0904 – збій даних з датчика вибору передач роботизованої коробки.

Код несправності 0805 – збій даних з датчика положення зчеплення роботизованої коробки перемикання передач.

Код несправності 0932 – збій даних з датчика тиску роботизованої коробки передач.

Код несправності 290E – збій даних з електромагнітного клапана перемикання на низькі передачі РКПП.

Код несправності 290D – збій даних з електромагнітного клапана перемикання на високі передачі роботизованої коробки.

Код несправності 0750 – збій даних з електромагнітного клапана включення непарних передач РКПП.

Код несправності 0755 – збій даних з електромагнітного клапана включення парних передач роботизованої КПП.

Код несправності 0900 – збій даних з електромагнітного клапана зчеплення роботизованої коробки передач.

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і цим несправним датчиком або електромагнітним клапаном), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутній корозії або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблему не в джгуті проводів, замініть датчик, якщо він несправний; якщо це несправність електромагнітного клапана чи підтікання мастила з гідропривода AMT , зверніться до нашої компанії "asian-parts" для ремонту роботизованої коробки.

Код несправності 0715 – відмова (збій датчика швидкості зчеплення).

Перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і датчиком зчеплення), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, немає корозії або окислення, чи стабільний струм у джгуті проводів, щоб виключити коротке замикання у джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо проблема не в джгуті дротів, перевірте датчик швидкості зчеплення; якщо на датчику накопичився бруд, очистіть його та встановіть на місце. Якщо проблема не пов'язана з чистотою, замініть датчик.

Код несправності 0720 – відмова (помилка датчика швидкості автомобіля).

Код несправності 0725 - відмова (помилка частоти обертання колінчастого валу двигуна).

Сигнали датчиків частоти обертання колінчастого валу та швидкості руху автомобіля передаються від блоку керування до блоку TCU, тому спочатку перевірте чи немає помилки частоти обертання колінчастого валу в блоці керування. Якщо підтверджено, що ця помилка існує, виконайте операції з ремонту двигуна. Якщо ця помилка не існує, перевірте стан джгута проводів (особливо джгута проводів між блоком TCU і блоком управління), від'єднайте роз'єм для перевірки його справності і переконайтеся в тому, що контакт цілий, не погнутий, відсутній бруд, корозія або окислення, стабільний струм джгуті проводів, щоб унеможливити коротке замикання в джгуті проводів, а контакт з'єднаний з «позитивним» виведенням акумуляторної батареї або «масою». Якщо джгут проводів справний, то можна припустити, що проблема, що періодично з'являється, і рекомендується замінити відповідно датчик частоти обертання.
колінчастого валу або датчик швидкості руху автомобіля та відповідний джгут проводів.

Код несправності 2903 – відмова (збій даних педалі акселератора).

Сигнал положення педалі акселератора передається з блоку управління блок TCU по шині CAN. Поява коду несправностей 2903 пояснюється некоректними даними педалі акселератора, переданими з блоку управління блок TCU. Цей збій може призвести до швидкого переходу автомобіля на ручний режим перемикання з автоматичного, який водій може відчути внаслідок обмеження перемикання передач, якщо коробка передач працює в ручному режимі.

Код несправності 1701 – відмова (збій прийому даних по шині CAN, що передаються від NCM).

Код несправності 1601 – відмова (шина CAN – збій передачі даних).

Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи немає проблем із передачею даних по шині CAN. Якщо проблема існує, знайдіть несправність блоку, відповідального за передачу даних, і перевірте з'єднання шини CAN між блоком керування та блоком TCU (з'єднання неправильне або слабке), відремонтуйте або замініть пошкоджене з'єднання або джгут проводів. Якщо проблема існує, замініть відповідний блок із відмовою зв'язку.

10. Перемикання передач відбувається раптово.

Якщо водій різко натискає педаль акселератора в режимі AUTO, то система автоматично перемкнеться на нижчий щабель (функція «кік-даун»), наприклад, система може переключитися на 3 передачу безпосередньо з 5 передачі. Якщо ситуація не відповідає наведеній вище, то раптове перемикання може бути спричинене збоєм перемикання на правильний ступінь. Для правильного визначення джерела проблеми перевірте, чи неможливо переключитися на більш високу або нижчу щабель під час руху автомобіля або при непрацюючому двигуні. Якщо це сталося, перевірте синхронізатор та механізм приводу коробки на наявність несправностей.

11. Автомобіль рухається швидко під час перемикання передач.

Якщо при перемиканні передачі виявляється, що частота обертання колінчастого валу надто висока, і на дисплеї вказано, що в коробці передач включена нейтраль, виконайте діагностику відповідно до пункту 6 «Коробка передач перемикається на нейтраль».

Код несправності 2903 – відмова (збій даних педалі акселератора).

Сигнал положення педалі акселератора передається з блоку управління блок TCU по шині CAN. Поява коду несправностей 2903 пояснюється некоректними даними педалі акселератора, переданими з блоку управління блок TCU. Цей збій може призвести до швидкого переходу автомобіля на ручний режим перемикання з автоматичного, який водій може відчути внаслідок обмеження перемикання передач, якщо коробка передач працює в ручному режимі.

Перевірте за допомогою діагностичного приладу, чи немає проблем із передачею даних по шині CAN. Якщо проблема існує, знайдіть несправність блоку, відповідального за передачу даних, і перевірте з'єднання шини CAN між блоком керування та блоком TCU (з'єднання неправильне або слабке), відремонтуйте або замініть пошкоджене з'єднання або джгут проводів. Якщо проблема існує, замініть відповідний блок із відмовою зв'язку. Автомобіль можна змусити рухатися швидко, перемикаючи передачі з таких причин: збій управління моментом двигуна, що крутить, помилка самонавчання моменту включення зчеплення або знос зчеплення. У цьому випадку проаналізуйте помилку в блоці TCU та відремонтуйте або замініть пошкоджений компонент. Підключіть діагностичний прилад, виконайте самонавчання моменту включення зчеплення та параметрам зміни властивостей із увімкненим діагностичним приладом. Якщо усунути проблему не вдається і при цьому помилки в блоці TCU немає, перевірте, чи є проблеми у зчепленні та замініть несправну деталь.

12. Витік масла з електрогідравлічної коробки передач AMT.

За наявності витоку масла перед виконанням будь-якої перевірки роботизованої коробки перемикання передач краще перевірити, чи викликаний витік іншим бортовим обладнанням (наприклад, не щільно закрита кришка масляного бачка). Після зазначеної вище перевірки виконайте перевірку роботизованої коробки в наступній послідовності: Якщо рівень масла в бачку перевищує мітку максимального рівня, це вказує на надлишкову кількість масла в бачку. У цьому випадку потрібно знизити рівень масла до мітки максимального рівня і витік масла слід розглядати як нормальний. Якщо рівень масла нижче мітки мінімального рівня, перевірте гідропривід роботизованої системи, приділяючи увагу з'єднанням магістралі з масляним насосом гідроприводу, масляного насоса та масляного бачка, блоку електромагнітних клапанів і поворотної масляної магістралі, приводу вимкнення зчеплення та магістралі блоку електромагнітних зчеплення. За наявності витоку масла відремонтуйте або замініть відповідний компонент. Якщо зовнішніх витоків масла немає, але рівень масла в бачку нижче розділової пластини масляного бачка, велика ймовірність того, що масло, що витікає, надходить всередину коробки передач. Якщо проблему не вдалося вирішити вказаними вище способами, зверніться до автомайстерні "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки.


    Замовлення онлайн

    Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями

    Ви завжди можете поставити запитання по телефону:


    Робочі дні: 9:00-18:00
    Вихідні: 10:00-15:00


    0981104230

    0981104230 Viber

Ми приймаємо до оплати