Головна » Усі новини

CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT.

15.03.2020

Порядок зняття/установки роботизованої коробки перемикання передач (РКПП) Chery здійснюється у нейтральному положенні важеля селектора перемикання передач. Якщо авто залишилось на передачі, слід під час встановлення перевести вал вмикання вилок передач у нейтральне положення.

Перший момент. Вилучення гідроблоку на автомобілі, що залишився на включеній передачі, відбувається так само як і на нейтральному положенні ручки селектора, але тоді слід не забувати, що прапорець на який застібається гідроблок згодом слід переклацнути в нейтральне положення (див. закінчення статті).

І другий момент. У разі коли автомобіль простояв значний час зі знятою клемою АКБ, тиск у гідросистемі РКПП буде близько до нуля (у разі відкриття дверей водія без знятої клеми АКБ автоматично спрацює масляний насос робота). Інакше підключивши автомобільну діагностику launch X-431 можна примусово скинути тиск до нуля бар, таку процедуру також використовують для заміни будь-яких деталей гідроблоку: фільтра з маслом РКПП, гідроакумулятора, клапана зчеплення і т.д. При чому слід вибирати процедуру Hydravlic circuit bleeding (Прокачування гідравлічного контуру), а не Accumulator presssure relief (Скидання тиску в гідроакумуляторі) зі знятим роз'ємом насоса.

прокачка гидравлического контура РКПП

Послідовність вибору пунктів на launch X-431 наступна (на інших приладах назва пунктів приблизно така ж), якщо коротко: відключивши живлення масляного насоса роботизованої коробки передач слід активувати пункт - "Прокачування гідравлічного контуру" і вся рідина виявиться в бачку РКПП, а тиск в системі буде 0 бар. Якщо не відключити фішку живлення насоса РКПП, після закінчення процедури масляний насос спрацює і знову закачає рідину в гідравлічну систему роботизованої КПП. Якщо докладно, то процедура прокачування гідравлічного контуру така:

1. Поверніть замок запалювання на автомобілі в положення ON.

2. Підключіть діагностичний прилад Launch X-431 до діагностичного роз'єму OBD2 та запустіть процедуру діагностики.

3. Виберіть пункт A/T (Автоматизована механічна коробка перемикання передач).

4. Виберіть Off-line detecting function (Автономна функція – зображення 1).

5. Виберіть Hydraulic circuit bleeding (Прокачування гідравлічного контуру – зображення 2).

6. Далі з'явиться попередження про те, що перед запуском "Прокачування..." (зображення 3) слід попередньо видалити помилки з пам'яті ЕБУ РКПП, немає проблем в ланцюзі електромагнітного клапана зчеплення P1758 і датчика положення зчеплення P1743; та під час проведення процедури слід утримувати ногу на педалі гальма.

7. Тому пункт Read code (Вважати код помилки – зображення 4) та Erase code (Видалити код несправності – зображення 4) слід вибирати перед будь-якою процедурою (Адаптація, прокачування, навчання...).

8. Процедуру "Прокачування гідравлічного контуру" слід провести кілька разів, для повного скидання тиску в роботизованій системі коробки передач, при цьому після проведення операції може виникнути помилка тиску P1743, яку слід видалити.

9. Щоб переконатися у відсутності тиску в роботизованій системі коробки передач, слід у пункті Read datastream (Потік даних – зображення 4) вибрати рядок Hydraulic circuit pressure (Тиск у гідравлічному контурі – зображення 5) та переконатися, що він дорівнює нулю (зображення 6).

Для зняття гідроблоку з механічної частини коробки передач слід відключити або зняти такі вузли:

1. Виймаємо ключ із замку запалювання.

2. Корпус повітряного фільтра (3 болти).

корпус-воздушного-фильта-chery-qq

3. Від'єднуємо «позитивний» та «негативний» провід АКБ, саму акумуляторну батарею, майданчик АКБ(4 болти) та П-подібний кронштейн під нею (4 болти).крепление-АКБ-chery-qq

4. Кронштейн кріплення котушки запалювання до ГБЦ (2 болти) і відвести разом з котушкою та високовольтними проводами вбік.

катушка-зажигания-chery-qq

5. Відстебнути два роз'єми, один на масляний насос робота, інший всієї проводки роботизованої КПП, кронштейн де кріпляться вищезазначені роз'єми (2 гвинти).

разъемы роботизированной коробки

6. Роз'єм кисневого датчика.

разъемы роботизированной коробки

7. Три болти кріплення самого гідроблоку (короткий болт біля задньої частини ресивера, довгий болт біля датчика тиску, короткий болт біля датчика штока "заглушок").

гидроблок сцепления роботизированной коробки передач

8. Дві трубки високого тиску, які фітингами вкручені безпосередньо в гідроблок та шланг обратки, що йде на бачок РКПП.

разборка роботизированной коробки переключения передач

9. Відстебнути два роз'єми в нижній частині автомобіля, один на датчику приводу зчеплення, інший зафіксують на датчику швидкості первинного валу на механічній частині КПП.

разборка роботизированной коробки переключения передач

10. Гвинт кріплення пластикової кришки, за якою знаходиться шток. Шлицевою викруткою втопити його вниз і повернути на 180 градусів у будь-який бік, після чого шток прийме крайнє верхнє положення, спочатку він знаходиться в середньому. Після чого гідроблок разом із проводкою вийде через верх.

разборка роботизированной коробки переключения передач

разборка роботизированной коробки переключения передач

Вище на зображенні ми бачимо прапорець, на який застібається гідроблок, рукою його можна клацнути праворуч або ліворуч, що призведе до включення третьої або четвертої передачі. У положенні нейтраль прапорець знаходиться між пасажиром та водієм.

Комментарии к этой записи в блоге

  • Роман 27.10.2020, 13:57
    Поворот штока на 90 градусов должно быть

Написати свій коментар

captcha

    Замовлення онлайн

    Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями

    Ви завжди можете поставити запитання по телефону:


    0981104230

    0981104230 Viber

    Режим роботи

    Робочі дні 10:00-17:00
    Вихідні дні 10:00-15:00

Ми приймаємо до оплати