24.04.2021
Однією з оманливих помилок DTC – Diagnostic Trouble Code (код несправності) автомобіля марки MG 3 Cross є помилка P2916 – ненавмисне відключення передачі системи РКПП(роботизована коробка перемикання передач). Підступність коду несправності, далі DTC, полягає в тому, що однозначно зрозуміти "де рити" не зрозуміло, чи то в гідравлічному блоці роботизованої КПП, чи то в механічній частині коробки передач MG.
Позначимо відразу, клієнт звернувся на СТО з проблемою, що при включеній задній передачі та при натисканні на педаль акселератора відбувається "удар", а потім машина починає їхати, що було виявлено при первинній діагностиці фахівцями, але з одним доповненням, якщо включити першу передачу і починати плавно натискати на "газ", то є також удар і автомобіль починає їхати.
Щоб не вгадувати, в якому напрямку йти, слід на підключеному діагностичному приладі, в даному випадку Launch X-431версія програми V12.10, в меню коробки вибрати пункт "Потік даних", де вибираємо позиції: Clutch actuator position (положеня зчеплення), Clutch actuator position reference ( рекомендоване положеня зчеплення) і Hydravlic circuit pressure (тиск в гідравлічному контурі).
Оберти двигуна при включенні першої передачі і задньої передачі в момент торкання не викликали нарікань, тому в даному випадку їх не відображали на дисплеї приладу X-431.
Спочатку на включеному запалюванні.
Далі на холостому ході.
Чому ми вибираємо ці параметри? Щоб зрозуміти, чи зчеплення в межах норми, чи слід змінити саме зчеплення (ведучий диск, ведений диск,вижимний підшипник MG, хоча швидкість оборотів двигуна під час рушання на це не вказувала), чи відповідає тиск у гідравлічній системі "робота" для включення передачі..
Аналіз "польоту" показує:
1. На увімкненому запаленні, положення зчеплення автомобіля відповідає нормі, але не збігається з рекомендованим - положенням приводу зчеплення MG3 CROSS, а це означає, що ви повинні звернути увагу на датчик положення зчеплення (оригінальний номер 10064760), який встановлюється на циліндрі зчеплення, оригінальний номер якого 10064793.
Щоб відремонтувати циліндр зчеплення, слід використовувати набори для ремонту, які складаються з датчика положення зчеплення та манжети.
Як правило, накопичувач зчеплення супроводжується помилкою DTC P0805 MG, але не P2916, тому ми йдемо далі.
2. На холостому ході положення зчеплення авто відповідає плюс/мінус нормі, але не збігається з Clutch actuator position reference MG 3, а це означає, що слід звернути увагу не лише на датчик положення зчеплення, але й на кронштейн кріплення оригінальний номер якого 10064787.
Як і варто було очікувати, видимі та невидимі пошкодження сенсора кріплення датчика положення зчеплення MG3 Cross відсутні, також відсутні і помилки, які це супроводжують DTC P0805 та P2904 MG.
Для чого і додатково ми відображали на дисплеї автомобільної діагностики параметр тиску в роботизованій системі, а також спостерігали за його "поведінкою" - протягом якого проміжку часу спрацьовує масляний насос автоматизованої механічної трансмісії, оригінальний номер якого 10064780. Короткий термін часу між спрацьовуванням насоса РКПП, вказує нам:
- на витік через манжети гідроблоку; крім запотівання циліндра зчеплення та олії в пильовику в районі троса, що було вирішено заміною манжет, інших ознак витоку робочої рідини не було виявлено.
- вихід з ладу такого вузла, як гідроакумулятор (накопичувач оригінальний номер 10064785). Зазвичай помилка P2901 MG роботизованої КПП явно буде вказувати на поломку накопичувача.
- електромагнітний клапан зчеплення оригінальний номер 10064764.
Заміна клапана зчеплення дало нам наступний результат:
- пішли різкі удари при торканні на першій та задній передачі;
- відповідно параметри Clutch actuator position (положення зчеплення), Clutch actuator position reference (положення зчеплення рекомендоване) стали однаковими як на включеному запалюванні, так і на холостому ходу авто;
- інтервал спрацьовування масляного насоса на холостому ходу став більш тривалим - через кожних 55 сек., не найкращий результат, але робимо "знижку" на знос з часом накопичувача.
Але помилка P2916 все одно періодично з'являлася, через що було прийнято рішення зняти верхню частину "робота", так званий блок електромагнітних клапанів - оригінальний номер 10064794. І далі для початку провести огляд механізму перемикання вилок у самій механічній частині коробки передач. І хоча помилка P2909 MG, що вказує на проблему з "прапорцем" або шплінтами механізму перемикання в самій МКПП була відсутня, після розбирання було виявлено таке.
Виявилося, що попередній власник автомобіля, замість того, щоб поміняти запчастину, яка називається по-різному - "прапорець", "бігунок", "лапка вибору передач", вирішив заварити і як результат "не вгадав" градус зварювання по відношенню до осі, згодом перепродав транспортний засіб. Після заміни автозапчастини проблема була вирішена.
Згодом, на прикладі іншого авто MG3 Cross, була виявлено, якщо діагностичнний прилад, версія програми MG V13.25, фіксує разом похибки
P2916 - Gearbox System Unintended Gear Disengage (Ненавмисне вимкнення передач).
P2917 - Gearbox System Shift Lock (Блокування перемикання передач).
або в залежності від вибору першої чи задньої передачі на включеному запаленні
P2914 - Gearbox System Shift Failed (Помилка перемикання коробки передач).
P2917 - Gearbox System Shift Lock (Блокування перемикання передач).
Тобто код P2917 MG - це однозначно зламаний "прапорець" механізма перемикання передач.
Всі ці похибки з'являються через знос манжет гідроблока робота, внаслідок природнього старіння або несвоєчасна заміна фільтра РКПП та масла в ньому.
Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями
Ви завжди можете поставити запитання по телефону:
0981104230
0981104230 Viber
Робочі дні 10:00-17:00
Вихідні дні 10:00-15:00
24.04.2021
MG3. Помилка P2916 роботизованої коробки передач MG3 Cross.22.04.2021
FIAT. Похибка P1767 та P1810 з P1818 роботизованої коробки перемикання передач03.12.2020
FIAT. P2916 помилка роботизованої КПП07.10.2020
FIAT. Похибка P060C та P1818 роботизованої коробки передач FIAT04.08.2020
RENAULT. Вимикається режим авто роботизованої коробки Рено або помилка DF078 Renault03.08.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП CHERY KIMO15.03.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT.20.09.2019
CHERY. Роботизована коробка Чері Тіго ФЛ - зняття та встановлення25.06.2019
CHERY. Вирвало заглушку коробки передач робот Chery QQ AMT13.02.2019
CHERY. Помилка коробки робот P0805 разом з P2904 або P2905 автомобіля Chery
Комментарии к этой записи в блоге