14.08.2020
Транспортиний засіб MG3 Cross, який потрапив до нашої автомайстерні, мав пробіг на панелі приладів 71706 км. Автомобіль приїхав своїм ходом, що спочатку ввело в оману.
За словами клієнта, якщо довго їхати на авто, відбувається зависання на передачі і це трапляється не завжди і не на конкретній передачі.
Похибка по коробці перемикання передач на панелі приладів і в самому TCU не було виявлено. Було прийнято рішення провести тест-драйв з підключеною автодіагностикою, на якій в потоці данних вітстежувалися параметри: clutch actuator position, ciutch actuator position reference. Режим перемикання передач було обрано "Ручний" на високих обертах двигуна. Після двадцятихвилинної їзди, коробку передач ручкою селектора знову було переведено в автоматичний режим. Через деякий час автомобіль при наборі швидкості почав залишатися на підвищеній педачі - четвертій, потім на третій, а самі оберти двигуна спонтанно різко досягати 5000-6000 об/хв. Під час цього параметри поточного і рекомендованого положення зчеплення розходилися на декілька мм. Похибка КПП на панелі приладів так і не з'явилася, але пролунав попереджувальний сигнал зумера з-під торпедо. Автомобільний сканер X-431 показав наступну похибку P2912 Ciutch overheating
Під час осмотру автомобіля на підйомнику було виявлено підтікання робочої рідини tutela cs speed в районі пильовика 10064790 циліндра зчеплення 10064793. Лапка вижиму зчеплення 10064800 була зовні кимось рясно змащена та не підклинювала.
Зняттю коробки перемикання передач передували наступні причини:
1. Відсутність похибки по самому гідроблоку AMT 10075915.
2. Параметр clutch actuator position на включеному запаленні та при холостому ході двигуна.
3. Змащена зовні лапка штока вижимного підшипника.
Надмірне прослизання диска зчеплення 10086118, що яскраво видно по краям накладки та робочої поверхні корзини зчеплення 30005117, було зумовлене підтіканням актуатора зчеплення 10064793. Також помічено, що циліндр зчеплення вже стояв неоригінальний, а зі слів клієнта стало відомо - його нещодавно міняли. Отож, стало зрозуміло, чому лапка зчеплення була зовні змащена. Тому наполегливо рекомендуємо встановлювати оригінальні запчастини або використовувати ремкомплекти для ремонту гідроблока КПП. До речі, лапка штока вижима зчеплення змащується і розробляється в районі пластикових втулок 10064795 10064796 всередені КПП і якщо шток на них бовтається, то іх також під заміну.
Після встановлення нового комплекта зчеплення, ремонта циліндра зчеплення за допомогою ремкомплекту, заміни втулок та змащення на них штока вижимного підшипника, параметри clutch actuator position та ciutch actuator position reference на вижатом та відпущеному зчепленні в мм мають наступні значення.
Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями
Ви завжди можете поставити запитання по телефону:
0981104230
0981104230 Viber
Робочі дні 10:00-17:00
Вихідні дні 10:00-15:00
24.02.2022
FIAT. P1769 похибка роботизованої КПП 500L04.01.2022
FIAT. Похибка P1772 роботизованої коробки перемикання передач22.04.2021
FIAT. Похибка P1767 та P1810 з P1818 роботизованої коробки перемикання передач03.12.2020
FIAT. P2916 помилка роботизованої КПП07.10.2020
FIAT. Похибка P060C та P1818 роботизованої коробки передач FIAT13.09.2020
MG3. Помилка P2916 роботизованої коробки передач MG3 Cross.14.08.2020
MG3. Помилка P2912 роботизованої коробки передач MG3 Cross.04.08.2020
RENAULT. Вимикається режим авто роботизованої коробки Рено або помилка DF078 Renault03.08.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП CHERY KIMO15.03.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT.
Комментарии к этой записи в блоге