Головна » Усі новини

MG3. Помилка P2912 роботизованої коробки передач MG3 Cross.

14.08.2020

Транспортиний засіб MG3 Cross, який потрапив до нашої автомайстерні, мав пробіг на панелі приладів 71706 км. Автомобіль приїхав своїм ходом, що спочатку ввело в оману.

10099976 панель приладів

За словами клієнта, якщо довго їхати на авто, відбувається зависання на передачі і це трапляється не завжди і не на конкретній передачі.

Похибка по коробці перемикання передач на панелі приладів і в самому TCU не було виявлено. Було прийнято рішення провести тест-драйв з підключеною автодіагностикою, на якій в потоці данних вітстежувалися параметри: clutch actuator position, ciutch actuator position reference. Режим перемикання передач було обрано "Ручний" на високих обертах двигуна. Після двадцятихвилинної їзди, коробку передач ручкою селектора знову було переведено в автоматичний режим. Через деякий час автомобіль при наборі швидкості почав залишатися на підвищеній педачі - четвертій, потім на третій, а самі оберти двигуна спонтанно різко досягати 5000-6000 об/хв. Під час цього параметри поточного і рекомендованого положення зчеплення розходилися на декілька мм. Похибка КПП на панелі приладів так і не з'явилася, але пролунав попереджувальний сигнал зумера з-під торпедо. Автомобільний сканер X-431 показав наступну похибку P2912 Ciutch overheating 

помилка р2912 перегрів зчеплення

Під час осмотру автомобіля на підйомнику було виявлено підтікання робочої рідини tutela cs speed в районі пильовика 10064790 циліндра зчеплення 10064793. Лапка вижиму зчеплення 10064800 була зовні кимось рясно змащена та не підклинювала.

Пильовик 10064790 Лапка штока 10064800

Зняттю коробки перемикання передач передували наступні причини:

1. Відсутність похибки по самому гідроблоку AMT 10075915.

2. Параметр clutch actuator position на включеному запаленні та при холостому ході двигуна.

3. Змащена зовні лапка штока вижимного підшипника.
Зношений комплект зчеплення MG3 Cross

Надмірне прослизання диска зчеплення 10086118, що яскраво видно по краям накладки та робочої поверхні корзини зчеплення 30005117, було зумовлене підтіканням актуатора зчеплення 10064793. Також помічено, що циліндр зчеплення вже стояв неоригінальний, а зі слів клієнта стало відомо - його нещодавно міняли. Отож, стало зрозуміло, чому лапка зчеплення була зовні змащена. Тому наполегливо рекомендуємо встановлювати оригінальні запчастини або використовувати ремкомплекти для ремонту гідроблока КПП. До речі, лапка штока вижима зчеплення змащується і розробляється в районі пластикових втулок 10064795 10064796 всередені КПП і якщо шток на них бовтається, то іх також під заміну.

Після встановлення нового комплекта зчеплення, ремонта циліндра зчеплення за допомогою ремкомплекту, заміни втулок та змащення на них штока вижимного підшипника, параметри clutch actuator position та ciutch actuator position reference на вижатом та відпущеному зчепленні в мм мають наступні значення.

Параметри AMT на новому комплекті зчеплення


Комментарии к этой записи в блоге

Написати свій коментар

captcha

    Замовлення онлайн

    Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями

    Ви завжди можете поставити запитання по телефону:


    0981104230

    0981104230 Viber

    Режим роботи

    Робочі дні 10:00-17:00
    Вихідні дні 10:00-15:00

Ми приймаємо до оплати