20.09.2019
Електрогідравлічний блок керування 519eha-1707010 коробкою перемикання передач - кроки зняття та встановлення.
Зняття
1. Вимкніть все електроустаткування, запалення та вийміть ключ із замка запалювання.
2. Зніміть захисний кожух двигуна.
3. Від'єднайте «позитивний» та «негативний» дріт від акумулятора.
4. Зніміть повітряний фільтр та кронштейн повітряного фільтра.
5. Зніміть планку акумулятора.
6. Зніміть акумулятор.
7. Зніміть блок керування з основи акумулятора.
8. Зніміть основу акумулятора.
9. Від'єднайте основний роз'єм джгута проводів 519EHA-1707014 - між електрогідравлічним блоком керування коробкою передач та двигуном.
10. Від'єднайте роз'єм датчика швидкості зчеплення 513EHA-1707015 на актуаторі 519EHA-1707018.
11. Від'єднайте роз'єм масляного насоса 513EHA-1707019 електрогідравлічного блоку керування коробкою перемикання передач.
12. Від'єднайте роз'єм датчика швидкості первинного валу 519EHA-1703621 на механічній частині КПП.
13. Зніміть трос актуатора (циліндра) зчеплення 519EHA-1707018 з важеля вилки вижиму зчеплення.
14. Викрутіть болти кріплення гідроблоку 513EHA-1707033 (Момент затягування: 25 – 30 Н·м).
15. Зніміть нижній лівий щиток двигуна.
16. Відкрутіть болти кріплення актуатора зчеплення (момент затягування: 25 - 30 Н·м).
17. Зніміть пластикову кришку вала вибору передач.
18. Звільніть заблокований вал, натиснувши на нього шліцевою викруткою, щоб повернути на 90°. Потім зніміть електрогідравлічний блок керування потягнувши його до себе.
Встановлення
1. Перед фіксацією електрогідравлічного блока керування спочатку переконайтеся, що поршень перемикання вилок коробки передач стоїть в нейтральному положенні. Ущільнювачем між електрогідравлічним блоком керування та коробкою передач може служити тонкий шар герметика, в іншому випадку проникаючий пил або вода з часом виведуть з ладу вал вибору або перемикання передач.
2. Встановіть електрогідравлічний блок керування на коробку передач у послідовності, зворотній зняттю.
3. За допомогою викрутки встановіть поршень перемикання передач у найнижче та поверніть його на 90°, надалі вал вибору передач займе середнє положення.
4. За допомогою інструмента затягніть болти кріплення моментом 25-30 Н•м.
5. Після складання виконайте за допомогою діагностичного приладу самонавчання відповідно до пунктів самонавчання положення включеної передачі та моменту включення зчеплення.
Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями
Ви завжди можете поставити запитання по телефону:
0981104230
0981104230 Viber
Робочі дні 10:00-17:00
Вихідні дні 10:00-15:00
24.04.2021
MG3. Помилка P2916 роботизованої коробки передач MG3 Cross.22.04.2021
FIAT. Похибка P1767 та P1810 з P1818 роботизованої коробки перемикання передач03.12.2020
FIAT. P2916 помилка роботизованої КПП07.10.2020
FIAT. Похибка P060C та P1818 роботизованої коробки передач FIAT04.08.2020
RENAULT. Вимикається режим авто роботизованої коробки Рено або помилка DF078 Renault03.08.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП CHERY KIMO15.03.2020
CHERY. Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT.20.09.2019
CHERY. Роботизована коробка Чері Тіго ФЛ - зняття та встановлення25.06.2019
CHERY. Вирвало заглушку коробки передач робот Chery QQ AMT13.02.2019
CHERY. Помилка коробки робот P0805 разом з P2904 або P2905 автомобіля Chery
Комментарии к этой записи в блоге