Головна » Усі новини

CHERY. Помилка P2909 роботизованої коробки Chery Kimo та Chery Beat

04.12.2017

Перевірка помилки P2909 та варіанти вирішення проблеми з коробкою передач Chery покроково.

Помилка коробки передач робот P2909 проявляється на авомобілях Chery Kimo, Chery Beat і при цьому супроводжується  вибиванням або перехідом на нижчу передачу. При цьому ці ж симптоми можуть виявлятися і без постійного супроводу цієї помилки - "мигнула і зникла".

Крок №1. Підключіть сканер Launch X431 до діагностичного роз'єму автомобіля марки Chery, увімкніть запалювання, запустіть двигун та проведіть самонавчання зчеплення. Після самонавчання зчеплення заглушіть двигун і витягніть ключ із замка запалювання на 15-20 секунд. Після цього знову увімкніть запалення та знову проведіть самонавчання зчеплення роботизованої коробки перемикання передач Chery. Якщо самонавчання робота чері провести неможливо і на автомобілі chery не включаються передачі, перевірте наявність DTS кодів у системі, при необхідності запам′ятайте коди несправностей РКПП та видаліть їх, якщо коди помилок стерлися проведіть знову адаптацію робота чері, якщо після цього робот не перемикає передачі, то перейдіть до кроку №2.

Крок №2. Перемкніть селектор перемикання передач у позицію задньої швидкості "R", відкрийте капот автомобіля та відкрутіть болти захисного пильовика 513eha-1707036 штока вибору ряда передач коробки робот чері. Перевірте положення чорного шплінта стопором зафіксованого до штока вибора передач, шплінт має бути розташований у такому положенні, як показано на малюнку нижче. Якщо шток знаходиться в правильному положенні, переключіть селектор вибору передач у положення нейтральної швидкості "N" і перейдіть до кроку №3. Якщо є відхилення від заданого положення, перейдіть до кроку №4.

ремонт AMT робота chery

Крок №3. Натисніть на паз штока вибору ряду передач плоскою викруткою та відпустіть його. Перевірте, чи може шток робота повернутися в початкове положення, якщо так перейдіть до кроку №5. Якщо шток не повертається в початкову позицію, зніміть датчик положення перемикання передач 513eha-1707015 і перевірте, чи не пошкоджений шток механізму вибору передач і сам датчик. Якщо датчик та механізм вибору передач робота чері не мають пошкоджень, перейдіть до кроку №4.

ремонт робота чери

Крок №4. Зніміть гідравлічний блок клапанів робота чері 513eha-1707033. Для цього потрібно скинути тиск у гідроконтурі, або в ручну, або за допомогою автодіагностики. З практики на СТО, якщо виникла така помилка, в більшості випадків є іржа на штоку включення і вибору передач, на самій платформі, куди кріпиться гідроблок.

Chery P2909 513eha-1707033

Зробивши заміну манжет, ущільнювачів, тефлонових кілець, фільтра...

513eha-1707010 Chery P2909

Слід, після встановлення блоку клапанів РКПП на автомобіль, перевірити рівень масла у бачку 513eha-1707016долийте масло qr512e-4004011 (класифікація: Dexron III) або 513eha-4004011 (класифікація: CITROEN 9979A4, FIAT 15081616, FIAT 9.55550-SA1, PEUGEOT 9979A4). Проведіть адаптацію роботизованої коробки перемикання передач.

Крок №5. Проведіть зняття робота з механічної частини КПП 513eha-1700020513eha-1700020ca, притисніть прапорець механізму перемикання вилок передач, щоб увімкнути першу та другу передачі повертаючи його. Потягніть до верху прапорець, та поверніть  для вибору п'ятої та задньої передачі. Перевірте, як перемикаються передачі способом, як показано на малюнку нижче.

механізм передач коробки AMT

Якщо при перемиканні передач виникають труднощі, перейдіть до кроку №6, інакше рішення слід шукати в гідравлічній частині робота чері 513eha-1707010, для усунення проблем робота Chery (повернутись до кроку №4). Нижче на прикладі Chery Kimo AMT показано наслідки попадання вологи між гідроблоком та механічною частиною КПП.

іржа на механізмі перемикання передач Chery

Крок №6. Якщо прапорець механізма перемикання вилок передач не повертається у вихідне положення при включенні будь-якої передачі, проблему слід шукати у механізмі перемикання передач, слід провести огляд деталей 513eha-1702420513eha-1702400qr512e-1702211qr512e-1702212qr512e-1702203qr512e-1702213qr512e-1702227qr512e-1702103513eha-1702517 і за необхідності замінити. Перевірте відстань між діапазоном увімкнення передачі 1-2 та передачі 5-R та відстань між діапазоном нейтралі. Робоча відстань має бути не більше 6-8 мм. Якщо відстань становить більше допустимої норми 8 мм, перевірте шплінти на предмет зламу або деформації. Якщо відстань менше 6 мм, зніміть механізм вибору передач, перевірте стан підшипника лінійного переміщення, замініть при необхідності.

Наступна інформація має ознайомлювальний характер.

До сучасних лінійних напрямних пред'являються підвищені вимоги щодо жорсткості та надійності. Також важливими критеріями є мінімальний монтажний простір та низькі вимоги до технічного обслуговування.

Лінійні підшипники нового зразка оснащуються сепараторами оптимізованої конструкції, а також меншою кількістю компонентів збільшеного розміру: кульки, доріжки кульок, мастильні канавки та зони рециркуляції, що сприяє плавності ходу при зниженому терті та рівні шуму.

Вихід підшипника з ладу внаслідок контактної втоми відбувається рідко, а фактичний термін служби підшипників зазвичай перевищує розрахунковий номінальний ресурс. Однак у деяких сферах застосування зустрічаються передчасні відмови підшипників. Розуміння механізму виходу з ладу є надзвичайно важливим для безперервного поліпшення його експлуатаційних характеристик. Надійність підшипників у різному устаткуванні підпорядковується принципу слабкої ланки, тобто. несправність є наслідком виходу з ладу найслабшої ланки всередині системи, що розглядається. В умовах недостатнього змащування відмова підшипника може статися в результаті руйнування або зношування поверхні - недостатній рівень олії в механічній частині КПП Chery Kimo та Chery Beat призводить до цього результату.

Шаг №7. Если расстояние между диапазоном переключения передач в норме, проверьте не имеют ли задиров вилки механима переключения передач 513eha-1702010: вилка первой и второй передачи 513eha-1702101, вилка третьей и четвертой передачи 513eha-1702201, вилка пятой передачи 513mha-1702301, вилка задней передачи 513eha-1702304, шплинты 513mha-1702305 и q5280526f9, если на вилках механизма присутствуют следы трения или задиры, возможный метод устранения - шлифовка вилок механизма переключения передач. Также следует осмотреть корпус КПП 513eha-1701101 и 513mha-1701201 на наличие повреждений корпусных частей, при необходимости проведите замену либо ремонт.

Якщо проблему не вдалося вирішити вказаними вище способами, зверніться до нашої компанії "asian-parts" з метою ремонту роботизованої коробки передач.

Комментарии к этой записи в блоге

Написати свій коментар

captcha

    Замовлення онлайн

    Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями

    Ви завжди можете поставити запитання по телефону:


    0981104230

    0981104230 Viber

    Режим роботи

    Робочі дні 10:00-17:00
    Вихідні дні 10:00-15:00

Ми приймаємо до оплати