Головна » Усі новини

CHERY. Вирвало заглушку коробки передач робот Chery QQ AMT

25.06.2019

Розглянемо дії з ремонту роботизованої КПП Chery QQ AMT (Автоматизована механічна трансмісія) у разі вибитої заглушки блоку клапанів qr512e-1707018ab.

Как показывает практика вырванная заглушка с корпуса робота чери - это следствие износа манжет на штоке включения передач РКПП. Износ кромки манжет либо трещины, которые появляются в процессе природного старения приводит к утечке давления в системе блока клапанов роботизированной коробки передач Chery, что приводит к поддергиванием во время езды, появлению и изчезновению чека по роботу на панели приборов, появлению рабочей жидкости ATF между роботом и механической частью КПП.

У разі втрати заглушки гідроблоку КПП Chery QQ AMT, ви можете придбати:

Ремкомплект із заглушкою штока включення передач робота QR512E-1707001ab

заглушка и манжеты корпуса робота

Процедура зняття та встановлення роботизованої КПП Chery QQ AMT проводиться у нейтральному положенні важеля селектора перемикання передач. Якщо авто залишилась на включеній передачі, після зняття гідроблока, "флажок" вала перемикання вилок передач слід перемкнути в нейтральне положення (пункт №10 в Інструкція зі зняття гідроблоку роботизованої КПП Chery QQ AMT). 

Інструкція в картинках зі зняття гідроблоку. (натисніть на напис)

Попередньо для зняття гідроблоку з механічної частини КПП слід зняти такі вузли:

1. Корпус повітряного фільтра (3 болти).

2. АКБ, майданчик АКБ(4 болти) та П-подібний кронштейн під ним (4 болти).

3. Кронштейн кріплення котушки запалювання до ГБЦ (2 болти) і відвести разом із котушкою та високовольтними проводами убік.

4. Відстебнути два роз'єми, один на насос робота та інший проводки роботизованої КПП.

5. Кронштейн де кріпляться вищевказані роз'єми (2 гвинти).

6. Відстебнути роз'єм кисневого датчика.

7. Шланг низького тиску, що йде на бачок роботизованої коробки.

8. Три болти кріплення самого гідроблоку (короткий болт біля задньої частини ресивера, довгий болт біля датчика тиску, короткий болт біля датчика штока "заглушок")

9. Дві трубки високого тиску, які вкручені фітингами безпосередньо в гідроблок.

10. Відстебнути два роз'єми в нижній частині автомобіля, один на датчику приводу зчеплення, інший датчика швидкості первинного валу на механічній частині КПП.

11. Гвинт кріплення пластикової кришки, за якою знаходиться шток. Шлицевою викруткою втопити його вниз і повернути на 180 градусів у будь-який бік, після чого шток прийме крайнє верхнє положення, спочатку він знаходиться в середньому. Після чого гідроблок разом із проводкою вийде через верх.

Далі кроки ремонту гідроблоку роботизованої коробки перемикання передач Chery QQ AMT.

Крок 1. Після зняття робота Chery QQ AMT безпосередньо з механічної частини КПП, слід провести огляд корпусу в місці кріплення заглушки, якщо є відколи або злами, як видно з зображення розташованого нижче, слід поглибити проточку під стопорне кільце заглушки, а сам стопор встановити згодом потовщеною частиною по відношенню до пошкодженого місця тіла гідроблоку. Можливо знадобиться наплавка, для відновлення втраченої частини.

выбита заглушка робота чери

Крок 2. Знімаємо датчик положення штока включення передач робота Chery QQ AMT. Після відкручування двох гвинтів, датчик поміняє кут нахилу проти годинникової стрілки. Перевіряємо сам датчик на працездатність шляхом вимірювання опору між контактами. В кінці статті є опис правильного встановлення датчика в початкове положення, в іншому випадку блок TCU (блок керування трасмісією) буде бачити, що на авто увімкнена передача.

датчик штока включення передач робота чери

Крок 3. Знімаємо пасатижами за ножку сенсор датчика положення включенної передачі, оглядаємо його на предмет тріщин зі зворотнього боку, при цьому запам'ятовуємо що проточка на пластику відповідає проточці на залізному корпусі гідроблока.

сенсор датчика штока выбора передач

Крок 4. Вбиваємо штифт штока увімкнення передач плоскою насадкою всередину, далі разом зі штоком і дістаємо. Слід запам'ятати висоту початкового становища, тим, хто робить це вперше.

Штифт штока увімкнення передач робота

Штифт штока включення передач робота чері

Шаг 5. Снимаем стопорное кольцо со стороны заглушки, которая осталась на своем месте, и самим штоком включения передач отщелкиваем ее с посадочного места гидроблока роботизированной коробки передач чери.

Шток выбора передач робота chery qq

Шаг 6. Производим замену манжет штока включения передач, уплотнителей заглушек и соответственно устанавливаем новые стопорные кольца.

замена манжет штока робота chery

В случае, когда заглушка штока включения передач не утеряна, а утечка рабочей жидкости видна даже визуально, следует использовать сервисный набор для ремонта коробки робот.

набор манжет для ремонта РКПП

Малые манжеты устанавливаютя на шток включения передач, а большие внутрь гидроблока в специальное под них посадочное место, там где расположены гильзы (гильзы на изображении продублированы).

гильзы и манжеты корпуса коробки робот

Шаг 7. Производим сборку в обратном порядке, после установки штифта штока включения передач робота чери, следует расположить его по центру,  для правильной установки сенсора датчика, так чтобы выборка на пластковом корпусе совпала с проточкой на посадочном месте гидроблока роботизированной коробки Chery QQ.

шток выбора и включения передач робота

установка сенсора штифт робота чери

Шаг 8. Устанавливая новый датчик положения переключения передач согласно рисункам 2-4, надлежит провести следующие дейсвия:

8.1. Выровняйте красную метку на оси (D) с красной меткой на датчике (C), смотреть рисунок 2;

8.2. Присоедините основание датчика, после выравнивания, вращайте датчик вдоль ровной оси (D) по часовой стрелке до выравнивания с крепежным отверстием, смотреть рисунок 3;

8.3. Закрепите датчик роботизированной коробки  двумя болтами (B) с моментом затягивания 3.6~4.2 Н м, смотреть рисунок 4;

8.4. Заново подсоедините кабель (A), после чего проведите адаптивное переключение передач через лаунч три раза, после адаптивного обучения, необходимо выключить зажигание на 10 секунд.

                                                                                                                   установка датчика положения переключения робота коробки

Комментарии к этой записи в блоге

  • Товарищ Инженер 16.09.2021, 08:46
    Александр, была точно такая же ситуация, дело в неправильном установленном датчике выбора скорости, их там 3, нужен именно тот, который находится прямо за роботом. Установил его именно так как описано здесь в последнем абзаце. Ставим под углом и доводим до горизонтали и все отлично!.
  • Николай 20.12.2020, 18:17
    Где можно купить такую фильтр сеточку
  • Слава 13.05.2020, 22:21
    На ходу вытекло масло с коробки быстро, после чего нельзя было даже переключить передачу с 4-ой на нейтральную и не заводитсч
  • Игорь Стеценко 22.12.2019, 09:26
    Добрый день. Ответ может заключаться в следующем : 1. Гидроблок следует устанавливать на механическую часть коробки, когда машина находиться на нейтрали, а не на передаче. 2. Не правильно установлен датчик положения передач. 3. Не правильно подключены разъемы проводки к электромагнитным клапанам.
  • Александр 21.12.2019, 11:23
    Подскажите пожалуйста тоже вырвало заглушку, всё собрал на место с новыми заглушками, но не включаются скорости и не заводится машина, после включения зажигания сразу 3 передача а при нажатии на тормоз сбрасывает в нейтраль, что может быть?

Написати свій коментар

captcha

    Замовлення онлайн

    Якщо Ви не впевнені у виборі чи сумніваєтеся, то наші фахівці безкоштовно проконсультують Вас з будь-яких питань, пов'язаних із нашими пропозиціями

    Ви завжди можете поставити запитання по телефону:


    0981104230

    0981104230 Viber

    Режим роботи

    Робочі дні 10:00-17:00
    Вихідні дні 10:00-15:00

Ми приймаємо до оплати